Centrala telefoniczna

Centrala telefoniczna - wirtualne rozwiązanie telefonii HaloNet, które już za 19 zł netto / miesiąc poprawi komunikację telefoniczną w Państwa Firmie tj. zapewni darmowe rozmowy pomiędzy pracownikami oraz sprawną obsługę połączeń od/do klientów.

Jest godzina 7:00 do Państwa firmy próbuje się dodzwonić pierwszy klient. Nikt nie odbiera ponieważ Państwo pracują od 9:00. Mija pół godziny. Kolejny telefon i znowu bez odzewu. Około 8:45 następny klient próbuje się skontaktować z Państwa firmą i znowu bezskutecznie. Klienci się zniechęcają i próbują zadzwonić do firmy X. Tam też nikt nie odbiera ale...dzwoniący słyszy informację głosową, że firma X świadczy usługi w godzinach od 9:00 do 17:00. To konkretna i istotna informacja, dzięki której dzwoniący zapewne zadzwoni ponownie do tej firmy po 9:00. A czy zadzwoni do Państwa firmy? Być może już nie, bo jeśli będzie zadowolony z oferty firmy X nie będzie już potrzebował wykonywać kolejnego połączenia. Czy stać Państwa firmę na stratę Klientów?

Inny przykład. Zatrudniacie Państwo sekretarkę. Jest ona odpowiedzialna za wszelkie kwestie związane z obsługą biura. Tymczasem przez cały dzień praktycznie tylko odbiera telefony, ponieważ musi łączyć rozmowy z wszystkimi działami i osobami w Państwa firmie, a jest ich bardzo dużo. Prezes jest niezadowolony bo nawet przysłowiowa poranna kawa nie została podana na czas, nie mówiąc o innych zadaniach, które albo nie zostały zrealizowane albo mają duże opóźnienie. Czy warto zatrudniać sekretarkę, która głównie odbiera telefony i decyduje gdzie przekierować daną rozmowę?

Te dwa przykłady bardzo dobitnie pokazują, że dobrze funkcjonujący system telekomunikacyjny, to bardzo ważny element w nowocześnie zarządzanej firmie.

Rodzi się w tym miejscu pytanie o wybór konkretnej oferty oraz koszty opracowania, wdrożenia i użytkowania takiego systemu.
Są oczywiście różne rozwiązania, droższe i tańsze, bardziej i mniej rozbudowane. Niewątpliwie jednak jedną z ciekawszych propozycji w tej kwestii ma do zaoferowania Telefonia HaloNet. Jest nią wirtualna centrala telefoniczna.

Czym się charakteryzuje i jakie posiada atuty centrala telefoniczna HaloNet?


centrala telefoniczna schemat W skrócie można powiedzieć że wirtualna centrala telefoniczna HaloNet łączy pojedyncze numery telefoniczne w jeden zamknięty system, w skład którego wchodzą numery przynależne do pracowników czy współpracowników danej firmy, zarówno tych którzy stacjonują w głównej siedzibie firmy, jak i tych pracujących w oddziałach albo nawet zdalnie na zasadzie home office.
A co w sytuacji jeśli firma posiada oddziały czy placówki za granicą?
Nie stanowi to bynajmniej problemu. Każdą osobę można włączyć do ww. systemu, a to czy przebywa ona obecnie w Holandii czy USA jest w tym przypadku bez znaczenia.

Wracając teraz do przykładów przedstawionych na wstępie. Dzięki centrali HaloNet można uniknąć opisanych sytuacji. Wystarczy tylko zastosować odpowiedni schemat realizacji połączeń (przekierowań) oraz przygotować adekwatne komunikaty głosowe.
I tak poza godzinami pracy można emitować komunikat informujący o tym w jakich godzinach i dniach pracuje dana firma i są dostępni jej konsultanci oraz jako alternatywę komunikacyjną podać adres strony internetowej. W godzinach pracy natomiast dobrze jest stosować komunikat, który będzie zawierał informacje dotyczące form kontaktu z konkretnymi osobami, działami czy też oddziałami np. „Witamy w Firmie...jeśli chcesz skontaktować się z działem marketingu wybierz 1, księgowość wybierz 2, dział handlowy wybierz 3...”.

Myślisz sobie: „brzmi interesująco, ale za takie luksusy trzeba pewnie odpowiednio dużo zapłacić, a do tego muszę dysponować pracownikami, którzy się znają na centralach telefonicznych”. Nic bardziej mylnego.

Centrala telefoniczna HaloNet:
- jest oferowana już od 19 zł netto / miesiąc. Jest to co prawda najskromniejsza opcja, ale biorąc pod uwagę, że zawiera 8 numerów wewnętrznych, dla niewielkiej firmy jest bardzo dobrym rozwiązaniem,
- nie wymaga zakupu rozwiązań sprzętowych, ponieważ jest wirtualna, a jej konfiguracją i wdrożeniem zajmuje się jej dostawca czyli HaloNet.

Jak sam widzisz to proste i łatwe w użytkowaniu rozwiązanie, a jakie pożyteczne i niedrogie!

Zachęcamy Cię do skorzystania z oferty wirtualnej centrali telefonicznej HaloNet. Odwiedź stronę HaloNet: www.halonet.pl